Azərbaycan Respublikasının Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyi Elektron xidmətlərin təşkili departamentinin müdir müavini vəzifəsinə işə qəbul elan edir.
Vəzifə və öhdəliklər:
- Agentliyin kompüter şəbəkəsinin, server, xarici yaddaş avadanlıqlarının fasiləsiz, səmərəli işini təşkil etmək və nəzarət funksiyalarını həyata keçirmək;
- Mövcud olan server və şəbəkə avadanlıqlarının idarə olunmasını təmin etmək;
- İnformasiya mübadiləsinin təşkilini, təhlükəsizliyinin təmin edilməsini və nəzarəti həyata keçirmək;
- Departament müdiri tərəfindən verilmiş xidməti tapşırıqların icrasını təmin etmək;
- Departamentin iş planlarının və işçilər arasında iş bölgüsünün icrasına nəzarət etmək;
- Aidiyyəti üzrə əməkdaşların fəaliyyətinə nəzarəti həyata keçirmək.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (Texniki və texnoloji ixtisaslar qrupu). Magistr təhsili üstünlükdür;
- İngilis və ya rus dillərindən birini bilmək;
- Müvafiq sahədə minimum 5 il iş təcrübəsinə sahib olmaq;
- MS Windows və Linux əməliyyat sistemləri haqqında biliklərə malik olmaq;
- Şəbəkə texnologiyaları və proqram təminatlarının hazırlanması üzrə biliklərə malik olmaq;
- Ünsiyyət yaratmaq, dinləmək, təşəbbüskar və nəticə yönümlü fəaliyyət göstərməklə yeniliklərə açıq olmaq.
Şərtlər:
- Tam iş günü, iş qrafiki I-V günlər;
- Əmək haqqı ştat cədvəlinə uyğun olaraq müəyyən olunur.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Elektron xidmətlərin təşkili departamentinin müdir müavini” yazaraq 01.07.2019 tarixinə qədər hr@smb.gov.az ünvanına göndərməsi xahiş olunur. Əks halda göstərilən vakansiya üzrə müraciətlər nəzərə alınmayacaq. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Powered by Froala Editor