Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Biz Azərbaycanın sosial-iqtisadi inkişafını bilavasitə sahibkarlıqla, onun inkişafı ilə bağlayırıq
"AIM Congress"in Startap Yarışmasının Milli Turuna qeydiyyat başladı! 2024-cü ildə KOB-ların 41 layihəsinin maliyyələşdirilməsinə 714 min manat həcmində qrant ayrılıb Şabran sahibkarları ilə müzakirələr aparılıb İnnovativ startapların böyük hədəfləri KOB-ların fəaliyyətində yaşıl və rəqəmsal texnologiyaların tətbiqi təşviq ediləcək - Orxan Məmmədovla EKSKLÜZİV MÜSAHİBƏ Qobustan rayonunda sahibkarlarla görüş keçirilib İnsan İnkişafı Forumu keçirilib Qiymətli kağızlar bazarının inkişafı və bu sahədə KOB-lar üçün imkanlara dair ictimai müzakirə təşkil olunub KOBİA-ya ISO 10002:2018 beynəlxalq standartı üzrə sertifikat təqdim edilib Regionlarda xidmət sektoru üzrə yeni sahibkarlıq obyektləri yaradılıb
KOBİA Çağrı mərkəzi sektoruna işçi axtarır 03.10.19
KOBİA Çağrı mərkəzi sektoruna işçi axtarır

Azərbaycan Respublikasının Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyi Elektron xidmətlərin təşkili departamentinin Çağrı mərkəzi sektoruna aparıcı mütəxəssis vəzifəsinə işə qəbul elan edir.

Vəzifə və öhdəliklər:

- Aidiyyəti normativ-hüquqi və təşkilatı-sərəncamverici sənədlərin tələblərinə uyğun olaraq operativ telefon məlumat xidməti göstərmək;  telefon məlumat xidmətinin göstərilməsi zamanı daxil olan müraciətləri qüvvədə olan normativ hüquqi aktlara uyğun olaraq sənədin mənbəyi göstərilməklə cavablandırmaq;

- telefon məlumat xidmətinin göstərilməsi zamanı müvafiq müraciət vərəqələrini tərtib etmək;

- şikayət xarakterli müraciətlər əsasında “Müraciətçilərin şikayət vərəqəsi”ni hazırlayaraq aidiyyəti üzrə göndərilməsini təmin etmək;

- mərkəz tərəfindən operativ telefon məlumat xidmətlərinin göstərilməsinin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı təkliflər vermək;

- agentliyin fəaliyyət istiqamətləri üzrə sahibkarlardan, vətəndaşlardan və digər şəxslərdən daxil olan müraciətlərə və sorğulara qanunvericiliyə uyğun baxılmasını təmin etmək;

- operativ telefon məlumat xidmətlərinin göstərilməsi sahəsində yerli və xarici təşkilatların təcrübəsini öyrənmək və bu sahədə fəaliyyətin təkmilləşdirilməsi istiqamətində təkliflər vermək;

- “Dövlət orqanlarında çağrı mərkəzlərinin fəaliyyətinin təşkili Qaydaları”nın təsdiq edilməsi haqqında Nazirlər Kabinetinin Qərarına uyğun olaraq fəaliyyəti həyata keçirmək;

- “Vətəndaşların müraciətləri haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunununa uyğun olaraq vətəndaş müraciətlərinin cavablandırılmasını təmin etmək.

Namizədə tələblər:

- Ali təhsil tələbi: Bakalavriat səviyyəsi - iqtisadiyyat və ya idarəetmə ixtisasları qrupu; 

- Azərbaycan dilində sərbəst danışmaq (xarici dil bilikləri üstünlükdür);

- Şifahi və yazılı formada özünü ifadə etmək; 

- Müvafiq sahədə iş təcrübəsinin olması üstünlükdür.

Şərtlər: 

Tam iş günü, iş qrafiki I-V günlər.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Çağrı mərkəzinin aparıcı mütəxəssisi” yazaraq 30.10.2019 tarixinə qədər hr@smb.gov.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Əks halda göstərilən vakansiya üzrə müraciətlər nəzərə alınmayacaq. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.

Powered by Froala Editor