We believe Azerbaijan’s socio-economic development is closely linked with entrepreneurship and its future development!
Three More SMEs Awarded “Startup” Certificates Public discussion is organized due to green transport business Opportunities for entrepreneurial activities in regions : SME Friends, SME Development Agencies The Promotional Exhibition of Local Companies is Commencing Meeting was held with Entreprenuers engaed in import and export 8th Plenary Session of the CICA Business Council and the 10th Business Forum Held in Baku Attention to SMEs Wishing to Showcase Their Products and Services at the “2nd Turkic Trade Fair”! Young Entrepreneurs from Azerbaijan and Turkiye Discuss Prospects for Cooperation With Government Support, Nearly 10 Entrepreneurs Participate in “Caspian Agro” and “InterFood Azerbaijan” Exhibitions Another Training Held for Entrepreneurs Engaged in Export Activities
Elan 10.06.19
Elan

Azərbaycan Respublikasının Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyi Elektron xidmətlərin təşkili departamentinin müdir müavini vəzifəsinə işə qəbul elan edir.

Vəzifə və öhdəliklər:

- Agentliyin kompüter şəbəkəsinin, server, xarici yaddaş avadanlıqlarının fasiləsiz, səmərəli işini təşkil etmək və nəzarət funksiyalarını həyata keçirmək;

- Mövcud olan server və şəbəkə avadanlıqlarının idarə olunmasını təmin etmək;

- İnformasiya mübadiləsinin təşkilini, təhlükəsizliyinin təmin edilməsini və nəzarəti həyata keçirmək;

- Departament müdiri tərəfindən verilmiş xidməti tapşırıqların icrasını təmin etmək;

- Departamentin iş planlarının və işçilər arasında iş bölgüsünün icrasına nəzarət etmək;

- Aidiyyəti üzrə əməkdaşların fəaliyyətinə nəzarəti həyata keçirmək.

Namizədə tələblər:

- Ali təhsil (Texniki və texnoloji ixtisaslar qrupu). Magistr təhsili üstünlükdür;

- İngilis və ya rus dillərindən birini bilmək;

- Müvafiq sahədə minimum 5 il iş təcrübəsinə sahib olmaq;

- MS Windows və Linux əməliyyat sistemləri haqqında biliklərə malik olmaq;

- Şəbəkə texnologiyaları və proqram təminatlarının hazırlanması üzrə biliklərə malik olmaq;

- Ünsiyyət yaratmaq, dinləmək, təşəbbüskar və nəticə yönümlü fəaliyyət göstərməklə yeniliklərə açıq olmaq.

Şərtlər:

- Tam iş günü, iş qrafiki I-V günlər;

- Əmək haqqı ştat cədvəlinə uyğun olaraq müəyyən olunur.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Elektron xidmətlərin təşkili departamentinin müdir müavini” yazaraq 01.07.2019 tarixinə qədər hr@smb.gov.az ünvanına göndərməsi xahiş olunur. Əks halda göstərilən vakansiya üzrə müraciətlər nəzərə alınmayacaq. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.

Powered by Froala Editor